Δεξιότητες:
- Μεταφορά αντικειμένου χωρίς τη
βοήθεια των χεριών.
- Διαφοροποιημένη μετακίνηση στον χώρο.
- Συντονισμός κινήσεων ζευγαριού ή
ομάδας.
- Συνεργασία.
Οργάνωση: Χωρίζουμε τα παιδιά σε ζευγάρια και
κατόπιν σε 2 ομάδες.
Σκοπός παιχνιδιού: Το κάθε ζευγάρι θα πρέπει να
μεταφέρει την μπάλα pilates από τη μία άκρη του γηπέδου στην άλλη (ή από ένα ορισμένο σημείο σε ένα
άλλο) και να επιστρέψει, όσο πιο γρήγορα μπορεί. Κερδίζει η ομάδα που θα το
καταφέρει πρώτη.
Κανονισμοί:
Το κάθε ζευγάρι μεταφέρει την μπάλα με
το σώμα του. Τα παιδιά δεν πρέπει να χρησιμοποιούν τα χέρια τους για να
στηρίζουν την μπάλα. Αν η μπάλα πέσει κάτω πρέπει να την σηκώσουν και να
ξεκινήσουν από το ίδιο σημείο που τους έπεσε. Γενικότερα, ισχύουν οι κανονισμοί
της σκυταλοδρομίας.
Παραλλαγές/Προοδευτικότητα:
- Μεταφορά
της μπάλας με την πλάτη.
- Μεταφορά
της μπάλας με 3 ή και 4 άτομα.
- Μεταφορά
της μπάλας με τη βοήθεια δύο κονταριών (σκουπόξυλα). Το κάθε ζευγάρι κρατάει
τις άκρες από δύο σκουπόξυλα, τα οποία είναι παράλληλα μεταξύ τους και στα
οποία στηρίζουν την μεταφερόμενη μπάλα.
Στρατηγικές:
Τα χέρια των παιδιών είναι στην
ανάταση με τις παλάμες πιασμένες και η μπάλα πιέζεται με την κοιλιά.
Όταν η
μπάλα μεταφέρεται με την πλάτη, τα χέρια είναι πιασμένα στην έκταση.
Όταν είναι
περισσότερα από 2 παιδιά, τότε αγκαλιάζονται.
Χρειάζεται συντονισμός στον τρόπο
μετακίνησης (τρέξιμο μπροστά, τρέξιμο με πίσω βήματα, πλάγια βήματα).
Ερωτήσεις
εκπαιδευτικού:
- Πώς
κρατάω το ζευγάρι μου ή την ομάδα μου;
- Πώς
μπορώ να μετακινηθώ στον χώρο.
- Με
ποιον άλλο τρόπο μπορώ να μεταφέρω την μπάλα;
Κέλλυ Καλτσονούδη