Σοφία Σπανουδάκη & Αρετή Στρακαντούνα (Α' β/θμια) Προγράμματα άσκησης



6ο Δημοτικό Σχολείο Βριλησσίων

Εισαγωγή: Σκοπός των προγραμμάτων άσκησης είναι τα παιδιά να διατηρήσουν ένα ελάχιστο επίπεδο φυσικής κατάστασης, ώστε από τη μια να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό τους σύστημα και από την άλλη να εκτονωθούν. 
Η επιλογή των ασκήσεων έγινε, λαμβάνοντας υπόψη τον κλειστό - περιορισμένο χώρο και το γεγονός ότι θα πρέπει να παραβρίσκεται γονέας – κηδεμόνας στο χώρο άσκησης. 

Οι περισσότερες ασκήσεις - προγράμματα έχουν διδαχθεί στα παιδιά. Σε κάθε μια από τις τάξεις υπάρχουν τροποποιήσεις στο χρόνο άσκησης, στην ένταση και στον αριθμό των ασκήσεων



Σοφία Σπανουδάκη   &    Αρετή Στρακαντούνα   -   Α τάξη

1ο Μάθημα
Θέμα: Κινητικές Δεξιότητες
---------------------------------------
2ο Μάθημα
Θέμα: Κινητικές Δεξιότητες
Βελτίωση κινητικών δεξιοτήτων, ισορροπία, συντονισμός μέσω παιχνιδιών.
---------------------------------------
3ο Μάθημα
Θέμα: Έλεγχος κινητικών δεξιοτήτων.
---------------------------------------
4ο Μάθημα
Θέμα: Οδηγίες άσκησης για μικρούς και μεγάλους
Κατευθυντήριες οδηγίες άσκησης για παιδιά άνω των 6 ετών και ενήλικες (WHO, ΑΗΑ, ACSM).
---------------------------------------
5ο Μάθημα
Θέμα: Αερόβια άσκηση και παιχνίδι
Αερόβια άσκηση και στίβος μάχης στο σαλόνι.


Σοφία Σπανουδάκη   &    Αρετή Στρακαντούνα   -   Β, Γ

1ο Μάθημα
Θέμα: Αερόβια άσκηση και κινητικές δεξιότητες
Αερόβια άσκηση (παραδοσιακός χορός, συνδυασμός επιτόπιου τρεξίματος με σχοινάκι, η ελεύθερος χορός καθορισμένου χρόνου). Βελτίωση κινητικών δεξιοτήτων μέσω παιχνιδιών.
---------------------------------------
2ο Μάθημα
Θέμα: Βελτίωση αντοχής, κινητικών δεξιοτήτων, ισορροπίας και συντονισμού.
Διατήρηση ελάχιστου επιπέδου αντοχής, βελτίωση κινητικών δεξιοτήτων, βελτίωση ισορροπίας και συντονισμού με την βοήθεια παιχνιδιών.
---------------------------------------
3ο Μάθημα
Θέμα: Κινητικές Δεξιότητες
Έλεγχος κινητικών δεξιοτήτων και  αερόβια άσκηση.

---------------------------------------
4ο Μάθημα
Θέμα: Οδηγίες άσκησης για μικρούς και μεγάλους
Κατευθυντήριες οδηγίες άσκησης για παιδιά άνω των 6 ετών και ενήλικες (WHO, ΑΗΑ, ACSM).
---------------------------------------
5ο Μάθημα
Θέμα: Αερόβια άσκηση και παιχνίδι
Αερόβια άσκηση και στίβος μάχης στο σαλόνι.


Σοφία Σπανουδάκη   &    Αρετή Στρακαντούνα   -   Δ, Ε, ΣΤ

1ο Μάθημα
Θέμα: Αερόβια άσκηση, ασκήσεις ενδυνάμωσης  κορμού, ασκήσεις ισορροπίας και παιχνίδι.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα ακόλουθα: Αερόβια άσκηση (παραδοσιακός χορός, ή συνδυασμός επιτόπου τρεξίματος με σχοινάκι, η ελεύθερος χορός καθορισμένου χρόνου) ασκήσεις ενδυνάμωσης κορμού (κοιλιακοί - ραχιαίοι), ασκήσεις ισορροπίας και παιχνίδι.
---------------------------------------
2ο Μάθημα
Θέμα: Διατάσεις Κάτω Άκρων- Πως πρέπει να κάθομαι σωστά στην καρέκλα
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα ακόλουθα: Διατάσεις των κάτω άκρων και το πως κάθομαι σωστά στην καρέκλα.
---------------------------------------
3ο Μάθημα
Θέμα: Διατάσεις Άνω Άκρων
---------------------------------------
4ο Μάθημα
Θέμα: Κυκλική Προπόνηση
Αερόβια άσκηση και ενδυνάμωση κορμού, άνω και κάτω άκρων. Η κάθε άσκηση εκτελείτε σε συγκεκριμένο χρόνο, μεσολαβεί ξεκούραση και μετά ο μαθητής/τρια συνεχίζει στην επόμενη άσκηση. Οι χρόνοι είναι ενδεικτικοί. Επειδή δεν βλέπουμε τα παιδιά είναι αρκετά ελαστικοί.
---------------------------------------
5ο Μάθημα
Θέμα: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα άσκησης
Αερόβια άσκηση (παραδοσιακός χορός, συνδυασμός επιτόπιου τρεξίματος με σχοινάκι, ή ελεύθερος χορός καθορισμένου χρόνου) ασκήσεις ενδυνάμωσης κορμού, άνω και κάτω άκρων, διατάσεις.
---------------------------------------
6ο Μάθημα 
Θέμα: Ολοκληρωμένα προγράμματα άσκησης
Σχεδιασμός προγράμματος εκγύμνασης διάρκειας δυο εβδομάδων (Αερόβια άσκηση (παραδοσιακός χορός, συνδυασμός επιτόπου τρεξίματος με σχοινάκι, η ελεύθερος χορός καθορισμένου χρόνου) ασκήσεις ενδυνάμωσης κορμού, άνω και κάτω άκρων και διατάσεις).
---------------------------------------
7ο Μάθημα 
Θέμα: Οδηγίες άσκησης για μικρούς και μεγάλους. Μαθαίνω να μετράω την Καρδιακή Συχνότητα.
Κατευθυντήριες οδηγίες άσκησης για παιδιά άνω των 6 ετών και ενήλικες (WHO, ΑΗΑ, ACSM). Έλεγχος της έντασης της άσκησης με βάση την Καρδιακή Συχνότητα.
---------------------------------------
8ο Μάθημα
Θέμα: Διαλλειματική Άσκηση
Διαλλειματική Προπόνηση με ένταση που καθορίζεται από την Καρδιακή Συχνότητα.


Για πρόσβαση στα προγράμματα, κάνετε κλικ στην εικόνα που ακολουθεί

Φάκελος αρχείων Σπανουδάκη - Στρακαντούνα